а знаете ли че.........
За 1.8 тс не съм убеден, но 2.0 тс (като моята) е с демпферен маховик. Та идеята ми е, че при промяна на оборотите възникват инерционни моменти, промяната на които на празен ход компа не успява да отработи и затова клати оборотите и двигателят не работи стабилно.
Не знам дали съм на прав път, но си отремонтирах маховика .Резултата ще е ясен като приключа с основния ремонт. Между другото, като разцепих мотора, установих че имам залепнали сегменти.Тоест, другата възможна причина действително може да е повишено налягане в картера .(За който не си е виждал мотора, пояснявам, че има по един компресионен един црепер? ринг и един маслообиращ) .Така че, ако мотора ви мени оборотите в големи граници (при мен беше така 600-1200), може да пробвате да извадите маркуча на отдушника и го запушите като по този начин имитирате, че няма протечки на изгорели газове в картера. При мен се оправиха оборотите, след като извадих отдушника .Всъщност, клатенето измени честотата си (900-1000). Сега се надявам, че с ремонта на маховика проблема щте изчезне напълно. Надявам се,че съм ви бил полезен с нещо
Може и да си бил полезен, ама аз бая се озорих с твоето писание!
За 1.8 тс не съм убеден, но 2.0 тс (като моята) е с демпферен маховик. Та идеята ми е, че при промяна на оборотите възникват инерционни моменти, промяната на които на празен ход компа не успява да отработи и затова клати оборотите и двигателят не работи стабилно.
Не знам дали съм на прав път, но си отремонтирах маховика .Резултата ще е ясен като приключа с основния ремонт. Между другото, като разцепих мотора, установих че имам залепнали сегменти.Тоест, другата възможна причина действително може да е повишено налягане в картера .(За който не си е виждал мотора, пояснявам, че има по един компресионен един црепер? ринг и един маслообиращ) .Така че, ако мотора ви мени оборотите в големи граници (при мен беше така 600-1200), може да пробвате да извадите маркуча на отдушника и го запушите като по този начин имитирате, че няма протечки на изгорели газове в картера. При мен се оправиха оборотите, след като извадих отдушника .Всъщност, клатенето измени честотата си (900-1000). Сега се надявам, че с ремонта на маховика проблема щте изчезне напълно. Надявам се,че съм ви бил полезен с нещо
Може и да си бил полезен, ама аз бая се озорих с твоето писание!
Comment